Microsoft Dynamics 365:

Customer Service

Vergroot de slagkracht van uw serviceorganisatie. Vergroot de klanttevredenheid en -loyaliteit. Ondersteun uw medewerker èn relaties met behulp van Dynamics 365 Customer Service.

Personaliseer jouw dienstverlening

Vergroot de klantloyaliteit en slagkracht van jouw serviceorganisatie. Met Microsoft Dynamics 365 Customer Service sla je alle klantinformatie centraal op. Hierdoor bouw je voortdurend aan een volledig klantprofiel. Het gevolg is dat medewerkers ieder contactmoment met de klant persoonlijk kunnen maken en dus de juiste service kunnen aanbieden. Dit resulteert in maximale klantwaarde en -loyaliteit.

Voor wie?

Microsoft Dynamics 365 Customer Service is een onmisbare tool voor elke serviceorganisatie. Moet je hierbij ineens alles veranderen of het goede van vroeger overboord gooien? Nee, want het is complementair en eenvoudig te verbinden met andere apps en services die reeds worden gebruikt.

Resultaat

Gebruik Microsoft Dynamics 365 Customer service om vanuit één applicatie te communiceren met klanten via meerdere kanalen. Doordat je een 360-graden klantbeeld krijgt – inclusief historie en voorkeuren – kan je de service proactief aanpassen en naadloos aan laten sluiten op de veranderende wensen van uw klanten. Zo ben je in staat om de interactie met de klant optimaal te personaliseren. Enkele voorbeelden:

  1. Vergroten van de slagkracht van de serviceorganisatie, doordat alles in één systeem zit. Dit zorgt voor een soepel verloop van service aanvragen, zelfs als dit moet worden overgedragen naar andere collega’s of zelfs afdelingen.
  2. Ondersteunen van selfservice dienstverlening doordat klanten via selfserviceportals zelf aanvragen kunnen registreren en monitoren. Hierbij kan de inzet van Virtual Agents zowel de medewerkers als klanten veel kostbare tijd besparen.
  3. Vergroten van de klanttevredenheid en -loyaliteit door klantinteractie te personaliseren.
  4. Vergroten van de efficiency van service aanvragen door slimme routering. Voorbeeld hiervan is dat cases automatisch kunnen worden toegewezen aan de meest geschikte medewerker of afdelingbijvoorbeeld.
  5. Vergroten van de klanttevredenheid en -loyaliteit door middel van het meten en reageren op feedback van klanten via automatisch uitgestuurde enquêtes.

Onze aanpak

Wij zijn Ron Wallegie en Sjoerd Nijnatten. Beiden zijn we zeer ervaren en gepassioneerde Dynamic consultants. Ons aanpak is pragmatisch, resultaatgericht en altijd denkend vanuit de klant. Wilt u meer weten? Graag staan wij open voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Klaar voor de volgende stap?

Neem contact met ons op